×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • 10.08.2015 08:32:20
  • Grzegorz Maciejewski [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [1073]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Bauer R.A.: Consumer Behavior as Risk Taking. W: Dynamic Marketing for a Changing World. Red. R.S. Hancock. Proceedings of the 43rd Conference of the American Marketing Association, Chicago 1960.
  2. Dąbrowska A., Janoś-Kresło M.: Konsument na rynku e-usług w krajach Europy Środkowo- Wschodniej. Difin, Warszawa 2010.
  3. Maciejewski G.: Ryzyko konsumenta w Internecie. "Handel Wewnętrzny" wrzesień-październik 2011, part 3.
  4. Maciejewski G.: Ryzyko w decyzjach nabywczych konsumentów. Wydawnictwo UE, Katowice 2010.
  5. Maciejewski G.: Polski konsument - ryzykant czy asekurant. W: Konsument Gospodarstwo domowe - Rynek. Polska Europa. Red. Z. Kędzior, M. Jaciow. Wydawnictwo AE, Katowice 2009.
  6. Mitchell V.W.: Consumer Perceived Risk: Conceptualizations and Models. "European Journal of Marketing" 1999, No. 33(1/2).
  7. Nunally J.C., Bernstein I.H.: Psychometric Theory. McGraw-Hill, New York 1994.
  8. San Martin S., Camarero C.: How Perceived Risk Affects online Buying. "Online Information Review" 2009, Vol. 33, No. 4.
  9. Społeczeństwo Informacyjne w Polsce. GUS, Warszawa 2012.
  10. Tyszka T., Zaleśkiewicz T.: Racjonalność decyzji. Pewność i ryzyko. PWE, Warszawa 2001.
  11. Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwach, gospodarstwach domowych i przez osoby prywatne w 2009 r. GUS, Warszawa 2010.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań