×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • 07.08.2015 18:40:41
  • Wiesław Wolny [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [1073]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Gach D.: Pozyskiwanie i wykorzystywanie wiedzy klientów. "e-mentor" 2008, No 23, pp. 57-60.
  2. Gajewski Ł.: Prosumpcja - praktyki konsumenckiej innowacyjności. "e-mentor" 2009, pp. 21-25.
  3. GNU Operating System. http://www.gnu.org [accessed: 2012.09].
  4. Kniaziowska K.: O prosumencie - współtwórcy czy złodzieju? http://www.ithink.pl/artykuly/hyde-park/moim-zdaniem/o-prosumenciewspoltworcy- czy-zlodzieju/ [accessed: 10.01.2012].
  5. http://mindstorms.lego.com/en-us/Default.aspx [accessed: 2012.09].
  6. http://designbyme.lego.com/en-us/Default.aspx [accessed: 2012.09].
  7. Ritzer G.: Correcting an Historical Error. Keynote Address, Conference on Prosumption, Frankfurt, Germany, March 2009.
  8. Quain B.: Era pro-sumenta. InterNet Services Corporation of Poland Sp. z o.o., Warszawa 2002.
  9. Tapscott D., Williams A.: Wikinomia. O globalnej współpracy, która zmienia wszystko. WAiP, Warszawa 2008.
  10. Toffler A.: The Third Wave. Bantam Books, 1980.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań