×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Ład prawno-ekonomiczny na niemieckim rynku praw do transmisji sportowych
  • Tytuły w innych językach:
    Legal and Economic Order Sports Broadcast Market in Germany
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2013,  numer nr 130
  • 19-29
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-957db230-22a7-4088-9ff6-70f8e5bc7b68
  • uek-171274091
  • 05.08.2015 11:16:33
  • Artur Grabowski [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [1073]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Die europäische Klubfussballandschaft. Benchmarking-Bericht zur Klublizensierung für das Finanzjahr 2010. UEFA, Nyon 2011, s. 56.
  2. Bälle, Tore und Finanzen II: Aktuelle Herausforderungen und Perspektiven im Profifuβball. Red. Ernst & Young. Essen 2005, s.19, 22, 28.
  3. Fan Power. Football Money League. Red. D. Jones. Deloitte Sport Business Group, Manchester 2012
  4. H. Vőpel: Fuβball-Management. Mikroőkonomische und spieltheoretische Modellierung von Managemententscheidungen im Profifuβball. Hamburgerisches Weltwirtschafts Institut. "Policy Report" 2011, nr 17, s. 11
  5. D. Wolf: Zentrale Vermarktung oder Einzelvermarktung von Mannschaftsport im Fernsehen? Die Sicht des deutschen und europäisches Kartellrechts. W: Sport und Medien. Rundfunkfreiheit, Wettbewerb und wirtschaftliche Verwertungsinteressen. Red. H.M. Schellhaaβ. Schriften zur Rundfunkőkonomie, Band 8, Institut für Rundfunkőkonomie - Universität Kőln,Vistas Verlag, Berlin 2000, s. 88.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań