×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Miasta XXI wieku - w poszukiwaniu nowych przewag konkurencyjnych korporacji transnarodowych
  • Tytuły w innych językach:
    Cities of New Century - the Pursuit of New Competitive Advantages by Transnational Corporations
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2012,  numer nr 116
  • 53-62
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-98215d98-7953-424d-9a94-9e31d5fee747
  • uek-171233879
  • 13.08.2015 13:31:56
  • Teresa Pakulska [1]
  • [1] Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Barnay J.: Firm Resources and Sustained Competitive Advantage. "Journal of Management" 1991.
  2. Bartlett C.A., Ghoshal S.: Managing Across Borders: The transnational Solution. Harvard Business School Press, Boston 1989.
  3. Castells M.: Społeczeństwo sieci. PWN, Warszawa 2008.
  4. Florida R.: The Rise of the Creative Class. Basic Books, New York 2004.
  5. Frenken K., Boschma R.A.: A Theoretical Framework for Evolutionary Economic Geography: Industrial Dynamics and Urban Growth as a Branching Process. Utrecht University, Utrecht, The Netherlands 2001.
  6. Galvin J., Hexter J., Hirt M.: Building a Second Home in China. "McKinsey Quarterly" 2010, June.
  7. Hamel G., Prahalad C.K.: The Core Competence of the Corporation. "Harvard Business Review" 1990.
  8. Johnson G., Scholes, K. Whittington R.: Podstawy strategii. PWE, Warszawa 2010.
  9. Kim W.Ch., Mauborgne R.: Strategia błękitnego oceanu. MT Biznes Ltd, Warszawa 2005.
  10. Kuźnik F.: Modele kreatywnej aglomeracji miejskiej. W: Kreatywna aglomeracja - potencjały, mechanizmy, aktywności. Red. A. Klasik. AE, Katowice 2008.
  11. Lewandowski P., Mućk J., Skrok Ł.: Znaczenie gospodarcze sektora kultury. Wstęp do analizy problemu. Raport końcowy. Instytut Badań Strukturalnych Warszawa 2010.
  12. McKiernan P.: Strategy Past, Strategy Futures. "Long Range Planning" 1997, Vol. 30, No. 5.
  13. Pławski W.: Netokracja i konsumtariat, czyli nowy podział społeczny w epoce Internetu. http://www.teberia.pl/news.php?id=5250
  14. Stonehouse G., Hamill J., Campbell D., Purdie T.: Globalizacja. Strategia i zarządzanie. Felberg SJA, Warszawa 2001.
  15. Turok I.: The Distinctive City:'Quality' as Source of a Competitive Advantage. University of Glasgow, Glasgow 2004.
  16. Wyzwania urbanizacji i rola ONZ-HABITAT. Wykład A. Kajumulo Tibaijuki, zastępcy Sekretarza Generalnego NZ. Szkoła Główna Handlowa w Warszawie 18.04.2008.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań