×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Aspekty metodologiczne projektów badawczych w marketingu
  • Tytuły w innych językach:
    Methodological Aspects of Research Projects in Marketing
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2010,  numer nr 96
  • 167-178
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-b0f535bd-8f49-445e-b73e-3cb5e2f53e2b
  • uek-171316861
  • 13.10.2015 21:58:19
  • Ryszard Kłeczek
    Artykuł nie posiada afiliacji
  1. Magdalena Jaciow, Międzynarodowe badania zachowań e-konsumentów - typy, podejścia, wymiary. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 2014; nr 187, 145-155
  1. Aaker D., Keller K.L., Consumer evaluations of brand extensions, "Journal of Marketing" January 1990, s. 27-41.
  2. Bhat S., Kelley G.E., O'Donnei K., An investigation of consumer reactions to the use of different brand names, "Journal of Product and Brand Management" 1993, vol. 7, no 1, s. 41 -50.
  3. Dean D.W., Brand endorsement, popularity and event sponsorship as advertising cues affecting consumer pre-purchase attitudes, "Journal of Advertising", Fall 1999, 28, 3, s. 1-12.
  4. Duliniec В., Garbarski L., Mazur J., Strzyżewska M., Wrzosek W. (red.), Ekspansja czy regres marketingu?, PWE, Warszawa 2006.
  5. EFFIE Awards Poland, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej, Warszawa 2009.
  6. Jeyaraj A., Rottman J.W., Lacity M.C., A review of the predictors, linkages, and biases in IT innovation adoption research, "Journal of Information Technology" 2006, 21, s. 1-23.
  7. Mazurek-Łopacińska K. (red.), Badania marketingowe. Metody, nowe technologie, obszary, PWE, Warszawa 2008.
  8. Mazurek-Łopacińska K. (red.), Badania marketingowe w przestrzeni europejskiej, Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu nr 1107, AE, Wrocław 2006.
  9. Mazurek-Łopacińska K. (red.), Badania marketingowe. Metody, tendencje, zastosowania, AE, Wrocław 2003.
  10. Saunders M., Lewis Ph., Thornhill A., Research Methods for Business Students, Prentice Hail, Financial Times, London 2007.
  11. Schaffer B.S., Riordan Ch.M., A review of cross-cultural methodologies for organizational research: A best practices approach, "Organizational Research Methods" April 2003, 6, 2, s. 169-214.
  12. Schiffauerova A., Thomson V., A review of research on cost of quality models and best practices, "International Journal of Quality & Reliability Management" 2006, vol. 23, no 6, s. 647-669.
  13. Szewczyk G. (red.), Współczesny marketing. Trendy działania. Części I-VI, PWE, Warszawa 2008.
  14. Woolridge J.R., Snow Ch.C., Stock market reactions to strategic investment decisions, "Strategic Management Journal" September 1990, 11, 5, s. 353 -363.
  15. Yin R.K., Case Study Research, SAGE Publications, Thousand Oaks, London, New Delhi 2003, s, 5-6.