×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Analiza koszykowa w badaniach marketingowych
  • Tytuły w innych językach:
    Market Basket Analysis in Marketing Research
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2009,  tom 2,  numer 1
  • 115-123
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-b2dd98bd-b4f3-4592-94ea-3d1525620062
  • 7565
  • 11.10.2015 14:56:33
  • Małgorzata Śniegocka-Łusiewicz [1]
  • [1] Nicolaus Copernicus University
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Hand D., Mannila H., Smyth P., Eksploracja danych, Wydawnictwo Naukowo-Techniczne, Warszawa 2005.
  2. Jajuga K., Walesiak M., Taksonomia 15. Klasyfikacja i analiza danych – teoria i zastosowania, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2008.
  3. Kurzawa I., Wysocki F., Wykorzystanie analizy koszykowej do identyfikacji zachowań konsumpcyjnych gospodarstw domowych w Polsce, [w:] Taksonomia 15. Klasyfikacja i analiza danych – teoria i zastosowania, pod red. K. Jajugi, M. Walesiaka, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2008.
  4. Larose D. T., Odkrywanie wiedzy z danych. Wprowadzenie do eksploracji danych, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  5. Lasek M., Data Mining: zastosowania w analizach i ocenach klientów bankowych, Biblioteka Menedżera i Bankowca, Warszawa 2002.
  6. Lula P., Paliwoda-Pękosz G., Tadeusiewicz R., Metody sztucznej inteligencji i ich zastosowania w ekonomii i zarządzaniu, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2007.
  7. Piłatowska M., Repetytorium ze statystyki, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
  8. Starzyńska W., Statystyka praktyczna, Wydawnictwo Naukowe PWNSA, Warszawa 2000.
  9. Steczkowski J., Zeliaś A., Statystyczne metody analizy cech jakościowych, Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 1981.
  10. Wachnicki J., Komornicki P., Data mining dla marketera, „Modern Marketing” 6/2001.
  11. www.gartner.com
  12. www.statsoft.pl
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań