×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Modelling of Commercial Websites. a New Perspective on Usability and Customer Relation
  • Tytuły w innych językach:
    Modelowanie komercyjnych serwisów internetowych - nowe perspektywy w zakresie użyteczności i relacji z klientami
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2013,  numer nr 158
  • 54-64
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • angielski
  • article-be5a681a-ac8d-4903-b02f-04a6f714e763
  • uek-171272155
  • 07.08.2015 18:34:53
  • Igor Garnik [1]
  • Beata Basińska [1]
  • [1] Gdansk University of Technology, Poland
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Aronson E.: The Social Animal. WH Freeman, San Francisco 1972.
  2. Drozdenko R., Jensen M.: Risk and Maximum Acceptable Discount Levels. "The Journal of Product and Brand Management" 2005, Vol. 14, No 4/5, pp. 264-270.
  3. Garnik I., Basińska B.: Ocena czynników kształtujących wiarygodność internetowych serwisów handlowych. Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej, series Organizacja i Zarządzanie, No 50, Poznań 2008, pp. 17-37.
  4. Hernández B., Jiménez J., José Martín M.: The Impact of Self-efficacy, Ease of Use and Usefulness on E-purchasing: An Analysis of Experienced E-shoppers. "Interacting with Computers" 2009, No 21, pp. 146-156.
  5. Hernández B., Jiménez J., José Martín M.: Customer Behavior in Electronic Commerce: The Moderating Effect of E-purchasing Experience. "Journal of Business Research" 2010, 63, pp. 964-971.
  6. Hwang Y., Kim D.J.: Customer Self-service Systems: The Effects of Perceived Web Quality with Service Contents on Enjoyment, Anxiety, and E-trust. "Decision Support Systems" 2007, 43, pp. 746-760.
  7. King B.M., Minium E.W.: Statystyka dla psychologów i pedagogów. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2009.
  8. Kuhlmeier D., Knight G.: Antecedents to Internet-based Purchasing: A Multinational Study. "International Marketing Review" 2005, Vol. 22, No 4, pp. 460-473.
  9. Lin H.-H., Wang Y.-S.: An Examination of the Determinants of Customer Loyalty in Mobile Commerce Contexts. "Information & Management" 2006, 43, pp. 271-282.
  10. Lopez-Nicolas C., Molina-Castillo F.J.: Customer Knowledge Management and E-commerce: The Role of Customer Perceived Risk. "International Journal of Information Management" 2008, 28, pp. 102-113.
  11. Maslow A.H.: Motivation and Personality. Harpers, Oxford 1954.
  12. Badanie NetTrack firmy Millward Brown SMG/KRC przeprowadzone w okresie styczeń - grudzień 2011 roku. Na podstawie artykułu Internet w Polsce I-III 2012, opublikowanego w portalu eGospodarka.pl, 01.06.2012 (online: http://www.egospodarka.pl/81463,Internet-w-Polsce- I-III-2012,1,12,1.html, 03.08.2012)
  13. Palvia P.: The Role of Trust in E-commerce Relational Exchange: A Unified Model. "Information & Management" 2009, 46, pp. 213-220.
  14. Phan D.D., Vogel D.R.: A Model of Customer Relationship Management and Business Intelligence Systems for Catalogue and Online Retailers. "Information & Management" 2010, 47, pp. 69-77.
  15. Sikorski M.: HCI and the Economics of User Experience. In: E. Law, E. Hvannberg, G. Cockton (eds.): Maturing Usability. Springer-Verlag, London 2008, pp. 318-343.
  16. Sikorski M. et al.: Framework of the Grant Research NCN no 459/B/H03/ /2011/40, 2012.
  17. Sikorski M., Wachowicz J.: Towards the Value-Based Design of On-Line Services. In: A. Kocak, T. Abimbola, A. Ozer, L. Watkins-Mathys (eds.): Marketing and Entrepreneurship. Proceedings of Ankara University International Conference AUMEC 2009, Belek, Turkey, 20-23 April 2009, pp. 406-413.
  18. Srinivasan S.S., Anderson R., Ponnavolu K.: Customer Loyalty in E-commerce: An Exploration of Its Antecedents and Consequences. "Journal of Retailing" 2002, 78, pp. 41-50.
  19. Wachowski P., Lipiec P., Jasińska A., Boruń W.: Zaufanie jako podstawa w e-commerce. Raport serwisów internetowych Ceneo.pl oraz Bankier.pl, 2010 (online: http://ranking.ceneo.pl/wp-content/uploads/zaufanie_jako_ podstawa_w_ecommerce.pdf, 03.08.2012).
  20. Zhang Y., Fang Y., Wei K.-K., Ramsey E., McCole P., Chen H.: Repurchase Intention in B2C E-commerce - A Relationship Quality Perspective. "Information & Management" 2011, 48, pp. 192-200.
  • Lopez-Nicolas C., Molina-Castillo F.J.: Customer Knowledge Management and E-commerce: The Role of Customer Perceived Risk. "International Journal of Information Management" 2008, 28, pp. 102-113. - INT J INFORM MANAGE
  • Phan D.D., Vogel D.R.: A Model of Customer Relationship Management and Business Intelligence Systems for Catalogue and Online Retailers. "Information & Management" 2010, 47, pp. 69-77. - Inf. Manage.
  • Hernández B., Jiménez J., José Martín M.: Customer Behavior in Electronic Commerce: The Moderating Effect of E-purchasing Experience. "Journal of Business Research" 2010, 63, pp. 964-971. - J BUS RES