×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Wizerunek organizacji z sektora ochrony zdrowia w opinii pacjentów i ekspertów - wyniki badań bezpośrednich
  • Tytuły w innych językach:
    The Image of Healthcare Units Evaluated by Patients and Experts - Direct Research Results
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2014,  numer nr 187
  • 62-73
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-cf9ca76f-c133-44ac-a9f8-e89bfdbfb930
  • uek-171298073
  • 10.08.2015 08:23:49
  • Kornelia Batko [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [1073]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Batko K., Olszak C.M.: Realizacja Koncepcji e-zdrowie w Polsce - studium przypadku. W: Transformacja gospodarki - poziom krajowy i międzynarodowy. Red. B. Kos. "Studia Ekonomiczne" 2011, nr 90. Uniwersytet Ekonomiczny, Katowice 2011.
  2. Batko K.: Portale korporacyjne w procesie kreowania wizerunku organizacji z sektora ochrony zdrowia w Polsce. Rozprawa doktorska. UE, Katowice 2011.
  3. Batko K.: Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w transformacji organizacji z sektora ochrony zdrowia - koncepcja e-zdrowie. W: Technologie informacyjne w transformacji współczesnej gospodarki. Red. C.M. Olszak, E. Ziemba. "Studia Ekonomiczne" 2012, nr 100. Uniwersytet Ekonomiczny, Katowice 2012.
  4. Budzyński W.: Wizerunek firmy. Kreowanie, zarządzanie, efekty. Poltext, Warszawa 2002.
  5. Bukowska-Piestrzyńska A.: Marketing usług zdrowotnych od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów. CeDeWu, Warszawa 2007.
  6. Gołata K.: Ranking najbogatszych Polaków a wizerunek przedsiębiorcy. W: Public Relations. Efektywne komunikowanie w teorii i praktyce. Red. R. Maćkowska. Wydawnictwo AE, Katowice 2010.
  7. Łączyński M.: Wizerunek. W: Metody badania wizerunku w mediach. Czym jest wizerunek, jak i po co należy go badać. Red. T. Gackowski, M. Łączyński. CeDeWu, Warszawa 2009.
  8. Matysiewicz J., Smyczek S.: Modele relacji jednostek medycznych z pacjentami w otoczeniu wirtualnym. Placet, Warszawa 2012.
  9. Nowatorska-Romaniak B.: Marketing usług zdrowotnych. Koncepcja i zastosowanie. Wydawnictwo ABC, Wolters Kluwer Business, Warszawa 2008.
  10. Zinkhan G.M., Balazs A.L.: A Stakeholder-integrated Approach to Health Care Management. "Journal of Business Research" 2004, Vol. 57, No. 9.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań