×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
  • Tytuły w innych językach:
    The Possibility of Application of the Eye Tracking Methods in Quantitative Marketing Research
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2014,  numer nr 195
  • 197-205
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-d0f2f588-15f7-44b5-9f4d-53e007af8c38
  • uek-171356329
  • 11.08.2015 10:40:12
  • Agata Stolecka-Makowska [1]
  • Robert Wolny [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [1073]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Duchowski A.T.: Eye Tracking Methodology: Theory and Practice. Springer, London 2004.
  2. Grucza S.: Lingwistyka antropocentryczna a badania okulograficzne. "Lingwistyka Stosowana" 2011, nr 4.
  3. Jacob R.J.K., Karn K.S.: Eye tracking in human-computer interaction and usability research: ready to deliver the promises. W: The mind's eye: Cognitive and applied aspects of eye movement research. Eds. J. Hyona, R. Radach, H. Deubel. Elsevier, North-Holland 2003.
  4. Manituk R., Bazylik B., Tomaszewska A.: Do-It-Yourself eyetracker. Low-Cost Pupil- Based eyetracker for Computer Graphics Applications. "Lecture Notes in Computer Science" (Proc. of MMM'12 Conference) 2012, Vol. 7131.
  5. Manituk R., Bazylik B.: Dokładność pomiaru kierunku patrzenia. W: Widziane inaczej. Z polskich badań eyetrackingowych. Red S. Grucza, M. Płużycka, P. Soluch. Studi@ Naukowe 20. Instytut Kulturologii i Lingwistyki Antropocentrycznej UW, Warszawa 2014.
  6. Maughan L., Gutnikov S., Stevens R.: Like more, look more. Look more, like more: The evidence from eye-tracking. "Brand Management" 2007, Vol. 14, No. 4.
  7. Nowakowska-Buryła I., Joński T.: Eyetrackingowe badania prezentacji multimedialnych konstruowanych dla wspomagania edukacji wczesnoszkolnej. W: S. Dylak, W. Skrzydlewski: Media - Edukacja - Kultura. W stronę edukacji medialnej. Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów 2012.
  8. Pernice K., Nielsen J.: How to conduct eyetracking studies. Nielsen Norman Group 2009.
  9. Wawer R., Czerski W.: Eyetrackingowa analiza kompozycji stron www - wyniki badań. W: Wiedza i komunikacja w innowacyjnych organizacjach. Komunikacja elektroniczna. Red. M. Pańkowska. UE, Katowice 2011.
  10. Wedel M., Pieters R.: Eye Tracking for Visual Marketing. Now Publishers, Hanover 2008.
  11. www.bcmm.com.pl/badaniaeyetrackingowe.html.
  12. www.eyetracking.pl/pl/114/Eyetracking.
  13. www.isa-ndg.com/pl/home/oferta/metody/eyetracking.
  14. www.lelo.uw.edu.pl/urzadzenia.
  15. www.manager.money.pl/strategie/emarketing/artykul/tajniki;eyetrackingu,232,0,498408.html.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań