×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Ankiety internetowe w percepcji osób korzystających i niekorzystających z nich w pracy zawodowej
  • Tytuły w innych językach:
    Web Surveys (Cawi) Perception by Marketing Professionals Classified as Cawi Users and Non-Users
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2014,  numer nr 195
  • 125-139
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-e311b6d4-5ad9-49dd-9a0a-0c79f72a6da0
  • uek-171356379
  • 10.08.2015 08:10:10
  • Radosław Mącik [1]
  • [1] Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Dillman D.A., Smyth J.D., Christian L.M.: Internet, mail, and mixed-mode Surveys. The Tailored Design Method. John Wiley & Sons 2009.
  2. Kuziak M., Kapera K.: Skuteczność wybranych metod komunikacji z respondentami w badaniach internetowych. "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu" 2014, nr 336.
  3. LaRose R., Tsai H.S.: Completion rates and non-response error in online surveys: Comparing sweepstakes and pre-paid cash incentives in studies of online behavior. "Computers in Human Behavior" 2014, Vol. 34.
  4. Manfreda K.L., Vehovar V.: Survey design features influencing response rates in web surveys. W: The International Conference on Improving Surveys Proceedings, August 2002, http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.87.515&rep= rep1&type=pdf.
  5. Manfreda K.L., Bosnjak M., Berzelak J., Haas I., Vehovar V.: Web surveys versus other survey modes: A meta-analysis comparing response rates. "International Journal of Market Research" 2008, Vol. 50, No. 1.
  6. Mącik R., Korba M.: Wiarygodność pomiaru w badaniach mixed-mode: porównanie efektów stosowania PAPI i CAWI. W: Badania marketingowe - nowe wyzwania. Red. K. Mazurek-Łopacińska. "Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu" 2010, nr 96.
  7. Roczniki PTBRiO za lata 2019-2013.
  8. Sielicki J.: Badania online - wyjątkowe możliwości. Prezentacja z seminarium IBRKiK, Warszawa, 15 marca 2012.
  • Manfreda K.L., Bosnjak M., Berzelak J., Haas I., Vehovar V.: Web surveys versus other survey modes: A meta-analysis comparing response rates. "International Journal of Market Research" 2008, Vol. 50, No. 1. - INT J MARKET RES