×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • 11.08.2015 10:39:40
  • Artur Grabowski [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach [1073]
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. F. Daumann: Grundlagen der Sportökonomie, UVK Verlagsgesellschaft mbH, Konstanz/ München 2011, s. 9, 20-21;
  2. Ch. Gratton, D. Liu, G. Ramchandani, D. Wilson: The Global Economics of Sport. Routledge, London/New York 2012, s. 15;
  3. T.C.M. Asser Instituut The Haghe, Edge Hill College, Lancaster University,Sport2B: Professional sport in the internal market (PROJECT NO IP/A/IMCO/ST/2005-004), European Parliament, Brussels 2005, s. 28.
  4. 4 W. Andreff: Sports Accounting. W: W. Andreff, S. Szymanski: Handbook on the Economics of Sport, Edward Elgar, Cheltenham, Northampton 2009, s. 15;
  5. W. Weber, C. Schnieder, N. Kortlüke, B. Horak: Die wirtschaftliche Bedeutung des Sports. Verlag Karl Hofmann, Schorndorf 1995, s. 41,100-101, 272-283.
  6. Aktualizacja raportu IMPACT na temat wpływu przygotowań i organizacji Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012tm na gospodarkę Polski, przygotowana na zlecenie spółki celowej Ministra Sportu i Turystyki, PL.2012 Sp. z o.o. Red. J. Borowski, Warszawa 2012, s. 34-36,45;
  7. J.E. Wasilczuk, K. Zawadzki: Euro 2012. Czy ten mecz można wygrać? CeDeWu.pl, Warszawa 2011, s. 107.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań