×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Uwarunkowania negocjacji w przedsiębiorstwie
  • Tytuły w innych językach:
    The determinants of business negotiations
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2015,  tom 26,  numer 1
  • 87-95
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-e92f3a6b-8a49-47be-b3c9-8ac7ba0ef4dd
  • bwmeta1.element.desklight-d6788a75-64a0-4969-9d39-dd14f74af072
  • 09.09.2015 10:57:26
  • Andrzej Kozina [1]
  • [1] Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. Wydział Zarządzania
  • Brak afiliacji
Nie znaleziono publikacji cytujących ten artykuł
  1. Alchian, A.A., Demsetz, H. (1972). Production, information costs, and economic organization. The American Economic Review, 62(5), 777-795.
  2. Barringer, B.R., Harrison, J.S. (2000). Walking a tightrope: Creating value through interorganizational relationships. Journal of Management, 26(3), 367-403.
  3. Bielski, M. (2004). Podstawy teorii organizacji i zarządzania. Warszawa: C.H. Beck. ISBN 83-7387-441-0.
  4. Brandenburger, A., Nalebuff, B.J. (1997). Co-opetition: A Revolution Mindset That Combines Competition and Cooperation. The Game Theory Strategy That’s Changing the Game of Business. New York: Russell Sage Foundation & Princeton University Press. ISBN 3-900051-07-0-32.
  5. Eisenhardt, K.M., Galunic, D.Ch. (2000). Coevolving. At last a way to make synergies work. Harvard Business Review, 78(1), 91-101.
  6. Ertel, D. (2005). Negocjacje jako źródło przewagi konkurencyjnej. W: W.H. Schmidt i in., Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (s. 105-132). Gliwice: Wydawnictwo Helion. ISBN 83-7361-909-7.
  7. Famielec, J. (1992). Układy kooperacyjne w gospodarce rynkowej. Doświadczenia, strategie. Kraków: Akademia Ekonomiczna. ISBN 83-85483-36-5.
  8. Gierszewska, G., Romanowska, M. (2003). Analiza strategiczna przedsiębiorstwa. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1389-1.
  9. Greenhalgh, L. (1986). Managing conflict. Sloan Management Review, 27(4), 45-51.
  10. Lewicki, R.J., Saunders, D.M., Barry, B., Minton, J.W. (2005). Zasady negocjacji. Kompendium wiedzy dla trenerów i menedżerów. Poznań: Dom Wydawniczy Rebis. ISBN 83-7301-711-9.
  11. Nalepka, A., Kozina, A. (2007). Podstawy badania struktury organizacyjnej. Kraków: Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej. ISBN 978-83-7252-346-4.
  12. Ring, P.S., Van de Ven, A.H. (1994). Developmental processes of cooperative interorganizational relationships. Academy of Management Review, 19(1), 90-118.
  13. Rządca, R. (2003). Negocjacje w interesach. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-1464-2.
  14. Schmidt, S.M., Kochan, T.A. (1977). Interorganizational relationships: Patterns and motivations. Administrative Science Quarterly, 22(2), 220-234.
  15. Ury, W. (1995). Odchodząc od NIE. Negocjowanie od konfrontacji do kooperacji. Warszawa: PWE. ISBN 83-208-0984-3.
  16. Walton, R.E., Dutton, J.M. (1969). The management of interdepartmental conflict: A model and review. Administrative Science Quarterly, 14(1), 73-84.
  • Eisenhardt, K.M., Galunic, D.Ch. (2000). Coevolving. At last a way to make synergies work. Harvard Business Review, 78(1), 91-101. - Harv. Bus. Rev.
  • Schmidt, S.M., Kochan, T.A. (1977). Interorganizational relationships: Patterns and motivations. Administrative Science Quarterly, 22(2), 220-234. - Adm. Sci. Q.
  • Walton, R.E., Dutton, J.M. (1969). The management of interdepartmental conflict: A model and review. Administrative Science Quarterly, 14(1), 73-84. - Adm. Sci. Q.
  • Barringer, B.R., Harrison, J.S. (2000). Walking a tightrope: Creating value through interorganizational relationships. Journal of Management, 26(3), 367-403. - J MANAGE