×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB


  • Tytuł artykułu:
    Prosumpcja - praktyki konsumenckiej innowacyjności
  • Tytuły w innych językach:
    Prosumption. The practices of consumer innovativeness
  • Opublikowany w czasopiśmie:
  • Rocznik 2009,  numer 2
  • 21-25
  • Oryginalny artykuł naukowy
  • polski
  • article-e98da8a0-718a-4f34-914e-359d6bfea6c7
  • uek-171295117
  • 02.10.2015 14:45:03
  • Łukasz Gajewski
    Artykuł nie posiada afiliacji
  1. Maciej Mitręga, Olgierd Witczak, Prosumpcja jako przejaw przedsiębiorczości konsumenckiej. Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług 2012; nr 97, 431-444
  2. Hanna Włodarkiewicz-Klimek, Joanna Kałkowska, Joanna Chłościńska, Jakość jako czynniki innowacyjności w organizacjach opartych na wiedzy. Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie 2009; Nr 53, 93-102
  3. Maciej Mitręga, Czy prosumpcja w dobie kryzysu to zjawisko jednowymiarowe? Eksploracja wśród użytkowników portali społecznościowych. Problemy Zarządzania 2013; vol. 11, nr 1 (40), 40-53
  4. Aleksandra Radziszewska, Wykorzystanie kreatywności prosumentów w kontekście rozwoju mediów społecznościowych. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 2012; nr 113, 255-265
  5. Wiesław Wolny, Prosumpcja - konsumencka kreatywność w gospodarce elektronicznej. Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług 2012; nr 88, 118-125
  6. Elżbieta Skrzypek, Gospodarka oparta na wiedzy i jej wyznaczniki. Nierówności społeczne a wzrost gospodarczy 2011; z. 23, 270-285
  7. Edyta Abramek, Prosumption Idea Creation in Distance Learning. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 2013; nr 158, 9-17
  8. Zbigniew Zontek, Ewa Lipianin-Zontek, Dyfuzja innowacji w sektorze usług turystycznych - podejście popytowe. Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług 2012; nr 83, 563-574
  9. Edyta Abramek, Małgorzata Pańkowska, Rozwój prosumpcji w środowisku zdalnego nauczania - na przykładzie projektu econet. e-mentor 2013; 1, 36-39
  10. Aleksandra Radziszewska, E-klient - implikacje dla działalności marketingowej przedsiębiorstw w świetle badań ankietowych. Zeszyty Naukowe. Ekonomiczne Problemy Usług 2010; nr 58, 249-256
  1. Toffler A., Trzecia fala, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa 1997.
  2. Mierzejewska B., Open Innovation - nowe podejście w procesach innowacji, "e-mentor" 2008, nr 2.
  3. Tapscott D., Williams A.D., Wikinomia: O globalnej współpracy, która zmienia wszystko, Wydawnictwo Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2008.
  4. Bendyk E., Kliencie pomóż, "Polityka" 2007, nr 29.
  5. Von Hippel E., Democratizing innovation, The MIT Press, Massachusetss Institute of Technology, Londyn 2005.
  6. Chesbrough H., Open Innovation: The New Imperative for Creating and Profiting from Technology, Harvard Business School Press, Boston 2003.
  7. Torvalds L., Diamond D., Just for Fun: The Story of an Accidental Revolutionary, HarperBusiness, New York 2001.
  8. Kruszewska M., Made by klient, "Manager Magazyn" 2007, nr 10.
  9. Rosenfeld S., Beyond Clusters: Current Practises & Future Strategies, Regional Technology Strategies, University of Ballarat, 2005.
Artykuł nie posiada rozwiązanych cytowań