×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

  • 2013
  • nr 150
  • Numer
  • 31.07.2015 15:17:48
  • Artykuły: 21
Strony od–do Tytuł artykułu Liczba poz. cytowanych
11-23 Business Intelligence for Information Society
Celina M. Olszak
28
24-33 Le rapport avec les banques a l'ere internet: banque traditionnelle ou virtuelle?
Pamela Terenziani
16
34-46 Selling Luxury Wrist Watches Online. A Content Analysis of Web Sites
Joana Motta, Maria Barbosa, Sandra Filipe
52
47-59 Le travail non remunere dans une societe de l'information
Marian Kika, Maria Uramova
13
60-75 Corporate Social Responsibility and Intellectual Capital Interaction and Voluntary Disclosure
Łukasz Sułkowski, Justyna Fijałkowska
50
76-88 Services Centres in Poland as the Consequences of the Information Revolution
Marta Ulbrych
13
89-96 Building a Relationship Between Partners in the Supply Chain Using Online Communication
Maciej Urbaniak
21
97-108 Brand Engagement on Facebook Based on Mobile Phone Operators' Activity Within Four European Countries
Artur Bernard Olczak, Rita Karolina Sobczyk
17
109-119 Information Technology in Retail Trade
Barbara Kucharska
9
120-132 Internationalisation des PME et orientation clients: les enjeux d'internet
Ghislaine Pellat, Catherine Peyroux
17
133-143 Marketing Communications' Effectiveness in Poland - Lessons from the Business in Information Society
Mirosława Malinowska
15
144-157 Marketing Knowledge Management in Structural Approach. Community of Practice in Microsoft - International ...
Izabela Sztangret
28
159-168 The Use of Social Media in the Polish Retail Banking in the Era of Marketing 3.0
Anna Tarabasz
15
170-179 Usability of Mobile Distribution Channel for Financial Services
Marcin Lipowski
11
180-191 Virtualization of Marketing Activities in Terms of Competitive Advantage of the Company
Magdalena Sobocińska
17
193-202 How to Tax E-commerce - Global or National Problem?
Jolanta Gałuszka
24
203-217 L' offre et la demande des e-competences des employes en Pologne - une approche d'estimation
Wojciech Borucki, Agnieszka Springer
18
218-229 Le commerce electronique en algerie: vers de nouvelles formes de vente en ligne
Abdelouahab Makhloufi, Matouk Belattaf
17
230-240 Internet: opportunite ou utopie pour une entreprise?
Francesca Martini, Cinzia Tardioli
19
242-253 How Companies Make Use of Clients' Activity in the Internet?
Krystyna Mazurek-Łopacińska
14
254-262 Le panorama du commerce de detail et le role de l' internet dans les canaux de distribution dans l'agglom ...
Pavol Kita, Ladislav Lapsansky, Jaroslav Kita, Ferdinand Dano
7