×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

  • 2010
  • 1
  • 88
  • Tom/Numer
  • 23.07.2015 09:22:29
  • Artykuły: 15
Strony od–do Tytuł artykułu Liczba poz. cytowanych
7-19 Web 2.0: między wikinomią a kontrkulturą – przypadek Facebooka
Anna Nacher
23
20-32 Internet – medium czy świat?
Zbigniew Bauer
15
33-43 Glokalizacja cyberaktywizmu
Agnieszka Dytman-Stasieńko
19
45-56 Prywatne strony internetowe polonistów w posttradycyjnej edukacji
Anna Ślósarz
18
57-64 Adaptacja "Wojny polsko-ruskiej pod flagą biało-czerwoną" Doroty Masłowskiej jako przykład strategii adap ...
Aleksandra Smyczyńska
12
65-76 Warstwa językowa jako klucz interpretacyjny serialu "Włatcy móch" Bartosza Kędzierskiego
Bogusław Skowronek
16
77-89 W świecie oscarowych produkcji
Małgorzata Latoch-Zielińska
15
90-101 Tożsamość a współczesne media
Małgorzata Gajak-Toczek
23
102-111 Poezja w ekologii mediów (na przykładzie hybrydycznego projektu V)
Monika Górska-Olesińska
9
112-120 Indygenizacja treści współczesnych przekazów medialnych
Janina Hajduk-Nijakowska
21
121-134 Peepshow, prompter, bluebox – trzy meta-metafory relacji podmiot – infosfera
Jan Stasieńko
36
135-145 „Król popu nie żyje! Zapraszamy Państwa na spektakl”. Śmierć i umieranie w kulturze celebrytów
Agnieszka Ogonowska
12
146-155 Miłość jako gadżet na telefon
Magdalena Roszczynialska
28
156-164 „Are you in?” – nowe formy promocji w przestrzeni miejskiej
Blanka Brzozowska
9
165-175 „Ponad” i „pomiędzy” (nowymi) mediami: użytkownicy w nowym środowisku. Studium przypadku kampanii reklamo ...
Katarzyna Kopecka-Piech
14