×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

  • 2012
  • nr 114
  • Numer
  • 31.07.2015 15:17:44
  • Artykuły: 19
Strony od–do Tytuł artykułu Liczba poz. cytowanych
9-28 Ekonomia kreatywności - z pogranicza kreatologii i ekonomii
Anna Lipka
54
30-39 Twórczość z perspektywy psychologii poznawczej
Stanisław Waszczak
28
40-50 Aksjonormatywność w zarządzaniu jako czynnik kreatywności
Marian Mroziewski
35
51-61 Rola pionu HR w kształtowaniu kreatywnego kapitału ludzkiego : (komunikat z badań)
Izabela Stańczyk
6
62-70 Architektura zarządzania zasobami ludzkimi wspierająca kreatywność pracowników
Grzegorz Łukasiewicz
19
71-80 Prokreatywny system motywowania jako wyzwanie dla nowoczesnego zarządzania kapitałem ludzkim
Joanna M. Moczydłowska
12
82-90 Motywowanie do kreatywności poprzez wynagradzanie - perspektywa pracownika
Marek Kalinowski
3
91-103 Charakterystyka osobowości, preferencji, stylu pracy innowatora (na podstawie badań empirycznych)
Dagmara Lewicka
10
104-114 Trening inteligencji intuicyjno-racjonalnej
Witold Dobrołowicz
5
115-125 Inteligencja intuicyjna a sukces w biznesie
Witold Dobrołowicz
8
124-135 Atrybutowe zarządzanie talentami jako instrumentarium rozwoju kreatywności kadr
Beata Jamka
8
136-145 Uwarunkowania środowiskowe kreatywności pracowników
Agata Hilarowicz, Grażyna Osika
21
146-159 Wybrane cechy ofert szkoleniowych z zakresu kreatywności
Alicja Winnicka-Wejs
7
160-171 Kreatywne podejście do marki
Anna Rybak
14
172-183 Kreatywność w multi-level marketingu
Alina Warzecha
12
184-193 Rola kreatywności w tworzeniu wartości dla klienta
Henryk Mruk
17
194-207 Badanie kreatywności w działaniach marketingowych na rynku B2B
Ryszard Kłeczek
3
208-218 Ciemna strona kreatywności w organizacji - perspektywa podmiotowa i grupowa
Agnieszka Wojtczuk-Turek
15
219-228 Czas wolny jako przestrzeń kształtowania sie indywidualnego potencjału kreatywności
Piotr Bohdziewicz
18