×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

  • 2014
  • nr 185
  • Numer
  • 31.07.2015 15:17:51
  • Artykuły: 21
Strony od–do Tytuł artykułu Liczba poz. cytowanych
17-36 Wszystko, co chciałabym wiedzieć o public relations i nie boję się zapytać - dylematy PR
Krystyna Wojcik
14
37-46 Public relations - kreowanie czy odczytywanie sensu
Michał Kapias, Grzegorz (ks.) Polok
28
47-56 Społeczny charakter public relations - praca specjalisty PR w społeczeństwie i dla społeczeństwa
Ewa Hope
11
57-70 Zadania menedżera PR w projektach crowdsourcingowych
Krzysztof Kania
33
71-83 Społeczne funkcje public relations a etyka profesjonalna
Karina Stasiuk-Krajewska
24
84-97 Muzyczne public relations jako efektywne narzędzie promocji miast w Polsce
Bartosz Chlebowski
27
98-105 CSR - odpowiedź na wyzwania współczesnych public relations
Joanna Janowicz-Świderska
6
106-117 Strategia społecznej odpowiedzialności a praktyka public relations
Anna Adamus-Matuszyńska
20
118-130 Public relations versus marketing
Przemysław Deszczyński
16
134-141 Wizerunek organizacji publicznej jako instrument efektywnego komunikowania z interesariuszami
Maria Kotas
20
142-150 Kształtowanie wizerunku podmiotu działalności leczniczej
Sabina Ostrowska
18
151-163 Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu wizerunku ośrodków pomocy społecznej jako pracodawcy
Izabela Marzec
20
164-174 Wizerunek prywatnego przedsiębiorcy w okresie kryzysu ekonomicznego
Krzysztof Gołata
7
175-185 Kapitał społeczny w zarządzaniu wizerunkiem przedsiębiorstwa na przykładzie małych i średnich przedsiębio ...
Jerzy Przybysz
27
186-197 Galanteria w wizerunku współczesnego menedżera
Irena Kamińska-Radomska
8
198-212 Wizerunek krajów Afryki Subsaharyjskiej w prasie polskiej
Katarzyna Andrzejczak
31
215-224 Możliwości automatycznego dostarczania informacji w systemach zarządzania treścią
Tomasz Staś
23
225-232 Value co-creation w gospodarstwach agrowinnych
Kazimierz Perechuda, Daria Hołodnik
8
233-244 Uczelnia w kryzysie komunikacyjnym. Próba typologii
Marek Zimnak
30
245-257 Zasady tworzenia i cele komunikatów w kampanii politycznej
Renata Maćkowska
17
258-266 Przywództwo i pasja
Rafał Kozłowski
33