×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

  • 2014
  • nr 195
  • Numer
  • 31.07.2015 15:17:51
  • Artykuły: 19
Strony od–do Tytuł artykułu Liczba poz. cytowanych
11-20 Modelowe metody analizy danych wielowymiarowych tablic kontyngencji w badaniach opinii publicznej
Justyna Brzezińska
11
21-32 Satysfakcja i zaufanie jako mediatory pomiędzy oceną cech serwisów www a lojalnością
Dariusz Dąbrowski
12
33-43 Regresja hedoniczna i Conjoint Analysis w badaniu cen rynkowych i preferencji konsumentów
Marta Dziechciarz-Duda, Anna Król
12
44-54 Wspomaganie analiz prowadzonych w oparciu o zmienne mierzone na różnych skalach za pomocą technik wizuali ...
Alicja Grześkowiak
16
55-64 Klasyfikacja metod zbierania danych ze źródeł pierwotnych w badaniach marketingowych
Stanisław Kaczmarczyk
6
65-79 Wykorzystanie metody taksonomii wrocławskiej w segmentacji rynku
Sabina Kauf
20
80-89 Wybrane ilościowe metody badania zachowania konsumentów na rynku usług zagospodarowujących czas wolny - t ...
Beata Kolny
18
90-102 Modele hybrydowe C&RT-Logit w analizie migracji klientów
Mariusz Łapczyński
7
103-114 Modele pomiaru konsumenckiego ryzyka - przegląd koncepcji i zastosowań
Grzegorz Maciejewski
20
115-124 Panele internetowe - status metodyczny i kierunki rozwoju
Krystyna Mazurek-Łopacińska, Magdalena Sobocińska
21
125-139 Ankiety internetowe w percepcji osób korzystających i niekorzystających z nich w pracy zawodowej
Radosław Mącik
8
141-150 Problematyka doboru miary odległości w klasyfikacji spektralnej danych symbolicznych
Marcin Pełka
15
151-163 Rzetelność i funkcjonowanie pozycji skali a ukryta niejednorodność populacji
Adam Sagan
4
165-173 Metody analizy przeżycia w ocenie ryzyka utraty klienta na rynku usług bankowych
Robert Skikiewicz
12
174-182 Bariery rozwoju usług na rynku chmur obliczeniowych w Polsce
Teresa Słaby, Artur Dwojak
9
183-194 Wykorzystanie wykresów czteropolowych w badaniach społeczno-ekonomicznych
Agnieszka Stanimir
10
197-205 Możliwości zastosowania techniki okulograficznej w ilościowych badaniach marketingowych
Agata Stolecka-Makowska, Robert Wolny
15
206-215 Pomiar wieloczynnikowy w analizie preferencji konsumentów żywnościowych produktów regionalnych
Agnieszka Tłuczak
13
216-224 Analiza preferencji słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku z wykorzystaniem wybranych metod niesymetryczn ...
Artur Zaborski
8