×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

  • 2018
  • 5
  • Tom
  • 18.11.2018 14:44:24
  • Artykuły: 7
Strony od–do Tytuł artykułu Liczba poz. cytowanych
1-17 Supply Chain Management: World’s Companies Experience
Olena Bilovodska, Liubov Syhyda, Liudmyla Saher
41
1-10 Research Of Characteristic Features Of Innovative Products
Oleg Olefirenko, Ievgenyi Nagornyi, Olena Shevliuga
10
1-10 Compliance-technologies In Marketing
Tetiana Kobielieva, György Kocziszky, Mariann Veres Somosi
20
1-10 Organization Of Marketing Activities On The Intrapreneurship
Petro Pererva, Szabolcs Nagy, Maria Maslak
21
1-16 Критерии Успеха Стратегических Направлений Инновационного Развития: Опыт Стран «Азиатских Тигров» И Возмо ...
Ievgeniia Golysheva, Olena Gryshchenko, Nataliia Illiashenko, Yeseniia Makarenko
24
1-13 Этический Маркетинг В Деятельности Банковских Учреждений
Irina Reshetnikova, Elina Shapovalova
16
1-18 Analiza zachowań konsumentów podczas zakupów on-line
Miłosz Szlegr
12