×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

  • 2011
  • 100
  • 28
  • Tom/Numer
  • 24.08.2015 15:59:11
  • Artykuły: 14
Strony od–do Tytuł artykułu Liczba poz. cytowanych
14–18 Analysis of crankshaft’s angular velocity waveforms as a method of long term monitoring of engine perform ...
Mirosław Dereszewski
10
19–26 Evacuation routes prom machinery spaces – quantity, construction and layout
Ryszard Getka
15
27–33 Degrading mechanisms of selective catalytic reduction systems
Jerzy Herdzik
9
34–37 A concept of electro-pneumatic programmable manipulator
Leszek Kaszycki
11
34–37 Linear positioning system using programmable controller and optical displacement sensor
Leszek Kaszycki, Lech Dorobczyński
10
41–47 The station of detecting, monitoring and spatial analysis of contaminations applying remote sensing and g ...
Andrzej Klewski, Józef Sanecki, Grzegorz Stępień, Weronika Klewska
2
48–52 The accuracy of defining position of sea infrastructure objects using satellite imagery data
Andrzej Klewski, Józef Sanecki, Grzegorz Stępień, Weronika Klewska, Paweł Pabisiak
6
53-59 Failure finding tasks in Reliability Centred Maintenance
Marcin Kołodziejski
13
60-66 Fuzzy sets application for ship power plant operator safety analysis during design process
Tomasz Kowalewski
0
67–72 Effect of elevated coolant temperature on the useful parameters of piston internal-combustion engine
Rafał Krakowski
10
73–77 Ship exploitation and rules connected with sulphur limits restrictions
Agata Krystosik-Gromadzińska
11
78–82 LNG – the dominant fuel for merchant ships by year 2025
Jerzy Listewnik, Antoni Wiewióra
4
83–87 Characterization of the Reliquefaction Systems installed on board of the LNG ships
Marek Matyszczak, Leszek Kaszycki
10
88–94 Possible use of combined Diesel engine / steam turbine systems in ship power plants
Wojciech Olszewski
11