×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

  • 2018
  • 39
  • 3
  • Tom/Numer
  • 26.04.2019 14:12:40
  • Artykuły: 12
Strony od–do Tytuł artykułu Liczba poz. cytowanych
13-23 Uwarunkowania kulturowo-organizacyjne innowacyjności przedsiębiorstw
Anna Wojtowicz, Anna Karaś, Anna Mikos
14
25-35 Uwarunkowania doskonalenia czasu pracy w przedsiębiorstwie
Leszek Kozioł, Michał Woźniak, Jan Siekierski
9
37-48 Postrzeganie zjawiska mobbingu przez pracowników
Anna Pecyna, Agnieszka Buczaj, Agata Blicharz-Kania, Piotr Maksym, Zbigniew Kobus, Zbigniew Krzysiak
19
49-64 Technologie informatyczne wykorzystywane w nauczaniu zdalnym pracowników sektora MSP
Michał Kozioł, Leszek Kałkowski, Radosław Pyrek
14
67-83 Analiza ergonomiczna stanowiska montażowego
Paulina Kalinowska, Aleksandra Polak-Sopińska, Anna Mączewska
6
85-101 Metoda Servqual w badaniu jakości obsługi klienta indywidualnego usług ubezpieczeń majątkowych
Jarosław Wenancjusz Przybytniowski
24
103-111 Proces obsługi reklamacji konsumentów – zarys nowego podejścia
Janusz Ząbek
14
115-127 Hotele butikowe jako kierunek zmian w hotelarstwie na przykładzie województwa dolnośląskiego
Krzysztof Sala
31
129-147 Efekt kontynuacji stóp zwrotu (efekt momentum) na przykładzie wybranych indeksów giełdowych Europy Środko ...
Wojciech Świder
35
149-158 Efektywność wydatków na badania i rozwój w krajach Grupy Wyszehradzkiej na tle średniej unijnej
Piotr Adamczyk
12
159-172 Wskaźnik rozwoju społecznego (HDI) jako miernik poziomu życia. Wykorzystanie metody dystansowej
Maria Dąbrowa
14
175-183 Rola uczelni wyższych w kształtowaniu profesjonalizmu. Perspektywa studentów
Piotr Górski
28