×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

  • 2013
  • 5
  • 135
  • Tom/Numer
  • 21.07.2015 15:23:06
  • Artykuły: 23
Strony od–do Tytuł artykułu Liczba poz. cytowanych
7-16 Zakopiańska metamorfoza "Balu w operze"
Ewa Łubieniewska
2
17-23 Uwaga, Roszpunka!
Alicja Baluch
5
24-34 Wielcy pisarze i wielcy reżyserowie. Konflikt środków przekazu w adaptacji literatury przez X muzę
Dagna Krysiak
20
35-54 C.S. Lewis. Adaptacje życia i twórczości
Natalia Zborowska
7
55-65 „Przepis na adaptację” Jana Jakuba Kolskiego i jego realizacja w filmie „Wenecja"
Aleksandra Smyczyńska
17
66-78 Proza żołnierska I wojny światowej i jej «re-kreacje» w "Lekcji martwego języka" Andrzeja Kuśniewicza
Jacek Rozmus
19
79-93 Adaptacja filmowa jako dominujący typ lektury pierwowzoru
Anna Ślósarz
18
94-105 Twórczość Chrisa Eyre’a w kontekście problemów filmowych adaptacji
Magdalena Kempna-Pieniążek
13
106-112 Ponglish jako przykład adaptacji językowo-kulturowej
Marzena Błasiak-Tytuła
18
113-127 Adaptacja filmowa jako przykład zjawiska intermedialności
Agnieszka Ogonowska
23
128-135 Inscenizacje intermedialności w filmie "Tlen" Iwana Wyrypajewa
Bogusław Skowronek, Joanna Paździo
27
136-151 Twórca hiphopowy jako artysta intermedialny: άοιδός, vates, performer
Arkadiusz Sylwester Mastalski
55
152-161 Strategie obrazu. O „adaptacjach” Jeana-Luc Godarda
Barbara Kita
21
162-168 Gra czy film interaktywny? Czyli o wizualności współczesnych produkcji cRPG na przykładzie gry "Wiedźmin 2"
Paweł Świątek
3
169-177 Sensotwórcze możliwości adaptacyjne typografii kinetycznej. Rekonesans badawczy
Katarzyna Starachowicz
4
178-188 Magazyn dla kobiet jako opowieść
Henryk Czubała
9
189-202 Przyjemność „instant” w formatach rozrywkowych z perspektywy procesów poznawczych i emocjonalnych
Urszula Woźniak
16
203-214 Blondynki na krańcu świata. Kobieca opowieść o Czarnym Lądzie
Natalia Wrzeszcz
14
215-225 Co użytkownicy robią z treściami medialnymi? Reklama i „partyzantka semiotyczna” w kulturze uczestnictwa
Grzegorz Ptaszek
12
226-237 Gry fabularne RPG jako szczególny przykład adaptacji tekstów kultury popularnej
Marta Juza
11
238-250 Transmedialne „ja” – czyli podmiot performatywny w relacji z kulturą
Marek Pieniążek
17
251-262 Filmowe adaptacje "Draculi" Brama Stokera. Od Murnaua do Coppoli
Jakub Rawski
30
263-271 Wokół "Mr. Darcy, "Vampyre" Amandy Grange
Aneta Kliszcz
24