×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

Wskaż cytowaną publikację

Artykuł:

Artur Zaborski, Analiza preferencji słuchaczy uniwersytetu trzeciego wieku z wykorzystaniem wybranych metod niesymetrycznego skalowania wielowymiarowego. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 2014; nr 195, 216-224

Cytowanie:

3. DeSarbo W.S., Kim J., Choi S.C., Spaluding M.: A Gravity-Based Multidimensional Scaling Model for Deriving Spatial Structures Underlying Consumer Preference/ Choice Judgments. "Journal of Consumer Research" 2002, Vol. 29.

Id artykułu:
Wyszukaj publikację: