×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

Wskaż cytowaną publikację

Artykuł:

Grzegorz Maciejewski, Modele pomiaru konsumenckiego ryzyka - przegląd koncepcji i zastosowań. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 2014; nr 195, 103-114

Cytowanie:

6. Kontrowersje wokół marketingu w Polsce. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców. Red. L. Garbarski, J. Tkaczyk. Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne, Warszawa 2009.

Id artykułu:
Wyszukaj publikację: