×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

Wskaż cytowaną publikację

Artykuł:

Marta Dziechciarz-Duda, Anna Król, Regresja hedoniczna i Conjoint Analysis w badaniu cen rynkowych i preferencji konsumentów. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 2014; nr 195, 33-43

Cytowanie:

4. Dziechciarz J.: Pomiar łącznego oddziaływania zmiennych (conjoint measurement) w badaniach marketingowych. W: Przestrzenno-czasowe modelowanie i prognozowanie zjawisk gospodarczych. Red. A. Zeliaś. AE, Kraków 1995.

Id artykułu:
Wyszukaj publikację: