×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

Wskaż cytowaną publikację

Artykuł:

Zbigniew Spyra, Strategie ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw jako dostawców marek własnych dla międzynarodowych sieci handlowych. Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach 2012; nr 116, 209-217

Cytowanie:

7. Lincoln K., Thomassen L.: Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta. Wolters Kluwer Polska, Kraków 2008.

Id artykułu:
Wyszukaj publikację: