×

Serwis używa ciasteczek ("cookies") i podobnych technologii m.in. do utrzymania sesji i w celach statystycznych. • Ustawienia przeglądarki dotyczące obsługi ciasteczek można swobodnie zmieniać. • Całkowite zablokowanie zapisu ciasteczek na dysku komputera uniemożliwi logowanie się do serwisu. • Więcej informacji: Polityka cookies OPI PIB

×

Regulamin korzystania z serwisu PBN znajduję się pod adresem: Regulamin serwisu

Szukaj wśród:
Dane publikacji

Teaching secondary school students programming using distance learning. A case study.

Rozdział
Książka: Learning while we are connected.   Strony: 246-254
Marek Nowicki [1] , Michal Matuszak [1] , Anna Kwiatkowska [1] , Maciej Sysło [1] , Piotr Bała [1] , [2]
2013 angielski
Liczba arkuszy: 0,78
Link do publicznie dostępnego pełnego tekstu
Cechy publikacji
-
  • Rozdział w książce
  • Zrecenzowana naukowo
  • Konferencyjna
Słowa kluczowe
-
Dane konferencji
-
  1. WCCE2013 10 th IFIP World Conference on Computers in Education
  2. 2013-07-02 - 2013-07-07
  3. Toruń, Polska
Abstrakty ( angielski )
-
Regional Computer Science Course is a novel approach to increasing programming skills among secondary school students in Poland. It is fully based on distance learning and individual work of students after regular school hours. In this project the achievements of students were monitored on-line through weekly programming contests. The standardized tests have been developed to monitor students’ skills. In result large number of students increased their programming skills. In this paper we present idea of the project as well as its advantages and pitfalls
Zacytuj dokument
-