Wdrożenie wersji 20.6.2
6 lipca, 2020
W dniu 13 lipca 2020 roku nastąpi przerwa w pracy systemu PBN, która planowo potrwa 1 – 2 dni. W tym czasie planowane jest wdrożenie produkcyjne następujących funkcjonalności:
- filtrowanie i wyszukiwanie publikacji w Profilu Instytucji;
- wyświetlanie na górze listy wyboru obiektów pochodzących z list ministerialnych (wydawnictw, czasopism i konferencji) oraz obiektów pochodzących z POL-on (osoby, instytucje);
- zmiana w ścieżce logowania MCL/ORCID – wyświetlanie dodatkowej informacji jeśli konta MCL/ORCID nie są jeszcze podłączone do PBN;
- Hub Migracyjny prezentujący wyniki migracji danych z systemu PBN Moduł Sprawozdawczy do obecnego systemu PBN (wraz z funkcjonalnością umożliwiającą przywrócenie do Profilu Instytucji wersji publikacji z PBN MS);
- usprawnienie procesu aktualizacji publikacji w Profilu Instytucji;
- lista pracowników zatrudnionych w poszczególnych instytucjach wraz z informacją o powiązaniu przez nich kont PBN i ORCID oraz PBN i POL-on.
Dodatkowo zostaną wdrożone poprawki dla następujących nieprawidłowości:
- dodawania oświadczeń dla osób (w przypadkach, gdy nie wyświetlała się dyscyplina pracownika)
- wyszukiwania konferencji i czasopism w zakładce Wykazy;
- braku możliwości powiązania kont PBN i POL-on.