Przejdź do treści Przejdź do głównej nawigacji Przejdź do stopki

Wdrożenie wersji 20.6.2

W dniu 13 lipca 2020 roku nastąpi przerwa w pracy systemu PBN, która planowo potrwa 1 – 2 dni. W tym czasie planowane jest wdrożenie produkcyjne następujących funkcjonalności:

  • filtrowanie i wyszukiwanie publikacji w Profilu Instytucji;
  • wyświetlanie na górze listy wyboru obiektów pochodzących z list ministerialnych (wydawnictw, czasopism i konferencji) oraz obiektów pochodzących z POL-on (osoby, instytucje);
  • zmiana w ścieżce logowania MCL/ORCID – wyświetlanie dodatkowej informacji jeśli konta MCL/ORCID nie są jeszcze podłączone do PBN;
  • Hub Migracyjny prezentujący wyniki migracji danych z systemu PBN Moduł Sprawozdawczy do obecnego systemu PBN (wraz z funkcjonalnością umożliwiającą przywrócenie do Profilu Instytucji wersji publikacji z PBN MS);
  • usprawnienie procesu aktualizacji publikacji w Profilu Instytucji;
  • lista pracowników zatrudnionych w poszczególnych instytucjach wraz z informacją o powiązaniu przez nich kont PBN i ORCID oraz PBN i POL-on.

 

Dodatkowo zostaną wdrożone poprawki  dla następujących nieprawidłowości:

  • dodawania oświadczeń dla osób (w przypadkach, gdy nie wyświetlała się dyscyplina pracownika)
  • wyszukiwania konferencji i czasopism w zakładce Wykazy;
  • braku możliwości powiązania kont PBN i  POL-on.