Przejdź do treści Przejdź do głównej nawigacji Przejdź do stopki

Wdrożenie wersji 20.9.0

W dniu 30 września 2020 roku zaktualizowano system do wersji 20.9.0.

Najważniejsze modyfikacje/funkcjonalności wdrożone w tej wersji są następujące:

  • prezentowanie w Profilu Instytucji informacji zwrotnej o wysłaniu publikacji na konto danej osoby w ORCID (szczegóły);
  • scalanie zduplikowanych obiektów w repozytorium – funkcjonalność dla Administratorów PBN;
  • zmiana sposobu raportowania informacji o dacie udostępnienia w Open Access;
  • pobieranie brakujących danych z Crossref w przypadku tworzenia publikacji na podstawie profilu ORCID (szczegóły);
  • modyfikacje w dokumentacji API (m.in. w zakresie daty oświadczeń, zmiana przykładowego adresu serwera);
  • ograniczanie widoku publikacji w Profilu Instytucji według typu publikacji (szczegóły);
  • funkcjonalność zgłoszenia Importerowi Publikacji prośby o zmianę publikacji zweryfikowanej (oznaczonej zieloną tarczą) (szczegóły).

 

Ponadto wdrożono poprawki w następującym zakresie:

  • poprawka w zakresie wyświetlania informacji o błędzie w przypadku checkboxa „”Czasopismo ujęte w jednej z baz…” dla publikacji z lat innych niż 2017-2018 oraz umożliwienie jego poprawienia w przypadku publikacji zaimportowanych z PBN MS;
  • naprawa błędu w zakresie braku walidacji dla pola liczba stron (brak walidacji na format powodował brak możliwości zapisania publikacji, a nie był wyświetlany komunikat błędu)
  • naprawa błędu dotyczącego braku możliwości usunięcia niepowiązanej publikacji;
  • naprawa błędu dotyczącego braku możliwości dodania afiliacji.