Przejdź do treści Przejdź do głównej nawigacji Przejdź do stopki

Wyślij nie działa, tylko znajdź w ORCID, czyli najpierw musimy sami wpisać lub ściągnąć publikacje do ORCID?

Aby móc przesyłać publikacje do ORCID należy przynajmniej jeden raz zalogować się do systemu PBN przy pomocy ORCID – opcja logowania: z ORCID iD.

Po uzyskaniu przez system możliwości przesyłania publikacji do ORCID otrzymaliśmy nowy kod autoryzacyjny. Z tego powodu wysyłanie publikacji na konto autora w ORCID za pomocą systemu PBN, będzie możliwe dopiero gdy użytkownik przynajmniej raz wykona logowanie do PBN 2.0 z ORCID iD. Kliknij tu, aby uzyskać więcej informacji.

Jeśli użytkownik przynajmniej raz zalogował się z ORCID iD i nadal nie ma możliwości wysłania publikacji do ORCID prosimy o sprawdzenie ustawienia widoczności konta w ORCID (powinno być „everyone”). Jeśli w dalszym ciągu przesłanie publikacji do ORCID nie jest możliwe prosimy o przesłanie zgłoszenia za pomocą systemu Helpdesk, gdyż tego typu sytuacje wymagają odrębnej analizy.