Przejdź do treści Przejdź do głównej nawigacji Przejdź do stopki

ORCID

Co zrobić jeśli na koncie ORCID nie ma wszystkich publikacji?

Pracownik umieścił publikacje w bazie ORCID, po skasował konto ORCID. Jak uwzględnić jego publikacje w ewaluacji?

Czy obowiązkowe jest aby każda publikacja była w ORCID?

Wyślij nie działa, tylko znajdź w ORCID, czyli najpierw musimy sami wpisać lub ściągnąć publikacje do ORCID?

Czy jeśli przy rozwinięciu publikacji z oświadczeniem (w Profilu Instytucji) znajduje się numer ORCID autora to oznacza, że jest to publikacja w PBN prawidłowo powiązana z kontem ORCID przez tego autora?

W jaki sposób możemy ściągnąć publikacje z ORCID do Profilu Instytucji?

Co zrobić w sytuacji, gdy mój doktorant nie może powiązać się z POL-on?

Co z osobami, które zmarły i nie utworzą już sobie nr ORCID, a mają opublikowane prace?

Czy publikacja musi być w systemie ORCID na potrzeby ewaluacji, czy wystarczy, że będzie w PBN?

Co z osobami, które nie mają ORCID, są autorami publikacji np. za 2017 rok i już nie są pracownikami

Czy wiązanie kont PBN – ORCID jest obligatoryjne?

Kiedy należy działać w panelu Zarządzanie Profilem Autora?

Czy Importer może sprawdzić, którzy autorzy połączyli konta i wyciągnąć listę z Pracownikami, nr PBN, nr ORCID?

Czy będzie możliwość aby Importer połączył autorów z ich numerami ORCID?

Gdzie znajduje się informacja, że sprawozdawana publikacja musi być na koncie ORCID – z jakiej ustawy/rozporządzenia to wynika?