Przejdź do treści Przejdź do głównej nawigacji Przejdź do stopki

Najczęściej zadawane pytania

Jak wprowadzić koszty np. w przypadku artykułu zagranicznego – czy należy uwzględnić łącznie: koszty tłumaczenia, VAT i koszt wydania artykułu?

Czy tłumaczenie artykułu w biurze tłumaczeń to koszty zewnętrzne?

Czy jeżeli do opublikowania artykułu trzeba było zrobić korektę językową i zapłacić za tłumaczenie, to koszt trzeba podać łącznie?

Jeśli poniesione koszty były w zagranicznej walucie, a należy je podać w złotych brutto, to wg jakiego kursu i z jakiego dnia?

Czy mamy wprowadzać koszty do publikacji finansowanych z IDUB?

Jeśli artykuł został opublikowany w czasopiśmie płatnym, ale opłata została opłacona przez autora publikacji ale np. za tzw. punkty z tytułu wykonywanych recenzji w czasopiśmie – to czy należy zaznaczyć opcję inne + kwotę?

Wydawnictwo instytutowe wysyła monografie do recenzji na zewnątrz. Czy to jest koszt zewnętrzny, czy bezkosztowo, bo to wydawnictwo między-instytutowe?

Kto i jak skontroluje poprawność wprowadzonych danych o opłatach? Czy macie Państwo jakieś informacje z Ministerstwa?

Publikowanie w ramach licencji krajowych. Czy jeśli podmiot nie posiada faktury to nie podaje kosztów artykułów opublikowanych w ramach licencji krajowych?