Przejdź do treści Przejdź do głównej nawigacji Przejdź do stopki

Centrum Pomocy

  • Rejestracja i logowanie (8 Artykułów)
  • Dodawanie publikacji (37 Artykułów)

    W tym miejscu znajdują się instrukcje dodawania publikacji.

    Publikacje do systemu może dodać każdy zalogowany użytkownik. Aby zaraportować publikację, należy kliknąć przycisk WYBIERZ i z zaprezentowanej listy wybrać typ publikacji, która będzie wprowadzany do systemu.

    Po wybraniu tego przycisku wyświetli się kreator dodawania publikacji, podzielony na sekcje. Żeby ułatwić poruszanie się po instrukcji każdy typ publikacji oraz każdą sekcję opisaliśmy oddzielnie.

    Dodatkowo w każdej sekcji na samym dole zamieściliśmy odnośniki, aby poruszanie się po formularzu było jeszcze prostsze.

    Do systemu można wprowadzić następujące typy publikacji:

    1. Artykuł
    2. Książka
    3. Książka pod redakcją
    4. Rozdział
    5. Tom pokonferencyjny

    Żeby zapoznać się z instrukcjami do każdego typu pblikacji należy wybrać typ z listy podkategorii dostępnej po lewej stronie.

    UWAGA: Publikacja zostanie zapisania w bazie danych PBN dopiero po przejściu wszystkich etapów formularza. Do czasu zatwierdzenia danych w podsumowaniu użytkownik może dokonywać modyfikacji lub poprawek w poszczególnych formularzach.

  • Publikacje w systemie (11 Artykułów)
  • Profil Instytucji PBN (19 Artykułów)

    Profil Instytucji to pakiet funkcjonalności dedykowany Importerom Publikacji, czyli instytucjonalnym użytkownikom systemu PBN 2.0. Funkcjonalności te oparte będą o obecne możliwości dotychczasowego Modułu Sprawozdawczego systemu PBN. Jednocześnie będą dostosowane do przyszłej ewaluacji.
    Jedną z funkcjonalności oferowanych przez Profil Instytucji będzie możliwość powiązania publikacji znajdujących się w zasobach PBN do Profilu Instytucji, co będzie równoznaczne z dotychczasową sprawozdawczością. Publikacje w Profilu Instytucji będą publikacjami, które będą poddawane ewaluacji.

  • Opłaty za publikacje (8 Artykułów)
  • Masowe Interfejsy Wymiany Danych (17 Artykułów)
  • Inne obiekty w systemie (3 Artykuły)
  • Dodatkowe wsparcie (6 Artykułów)
  • Harmonogram prac (1 Artykuł)
  • Zakończone procesy (10 Artykułów)

    W zakładce znajdziesz informacje o zakończonych procesach oceny eksperckiej oraz o procesie migracji danych

118 Artykuły