Praca w Hubie Migracyjnym
UWAGA! W momencie gdy na górze ekranu wyświetlany jest pomarańczowy pasek informujący o aktualizacji danych, dane prezentowane w narzędziu mogą być niekompletne. Aktualizacja dotyczy danych w Hubie Migracyjnym względem danych zawartych w Module Sprawozdawczym.
Aby rozpocząć pracę z migracją w dedykowanym narzędziu należy wybrać rolę Importera Publikacji dla całego podmiotu. W przypadku wyboru roli Importer Publikacji do wydziału, system zaprezentuje 0 zdarzeń.
Wybór roli jest dostępny w prawym górnym rogu na stronie głównej systemu.
Po wyborze roli system zaprezentuje dane dotyczące w publikacji w całym podmiocie wraz z procentową wartością zdarzeń wprowadzonych w pełni poprawnie oraz ogólnymi informacjami na temat znalezionych błędów.
W celu przejrzenia szczegółów wszystkich publikacji należy kliknąć w zakładkę Zdarzenia. Zakładka prezentuje wszystkie zdarzenia, które zostały zaraportowane przez podmiot do Modułu Sprawozdawczego PBN – zarówno poprawne, jak i zdarzenia z błędami.
W celu przeglądania prac zawierających błędy należy przejść do zakładki Zdarzenia z błędami, gdzie prezentowane są tylko te publikacje, które wymagają podjęcia działań ze strony Importera Publikacji lub wymagają jego uwagi (bo np. system sam uzupełnił język publikacji).
Widok wszystkich zdarzeń i zdarzeń z błędami został wyposażony w filtry, które ułatwią przeglądanie publikacji i dokonywanie w nich poprawek. Filtry i rodzaje błędów zostały opisane na stronie: Poprawki błędów
Szczegóły dotyczące błędów dostępne są po rozwinięciu widoku poszczególnych publikacji.
W widoku publikacji dostępne są następujące przyciski: